توماس توخل، سرمربی چلسی، در پاسخ به سوالی در مورد جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، تایید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، بازیکن جدید جذب خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.
جواد نکونام می گوید که استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و این تیم بهترین بازیکنان را جذب کند.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد ‌که باید به ملی‌پوشان و کادر فنی زمان دهیم تا عملکرد بهتری داشته باشند.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
تیم فوتبال مس علی‌رغم نگرفتن نتایج مطلوب، اما با حمایت‌های شرکت مس توانسته بهترین پرداختی را در بین تیم‌های لیگ برتر داشته باشد.
خداداد عزیزی، ستاره سابق فوتبال ایران، معتقد است امیر قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی است و او توانایی لازم برای کنترل بازیکنان را خواهد داشت.
مدافع چپ آلومینیوم امیدوار است روند نتیجه‌گیری این تیم ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال فوتبال مسجدسلیمان می‌گوید که در ادامه تیم بهتری در لیگ برتر خواهند داشت.
امیررضا معصومی که در هر سه دیدار تیم ملی آزاد در جام‌جهانی آمریکا در ترکیب تیم قرار داشت، با سه پیروزی به کار خود پایان داد تا بهترین عملکرد را در بین 14 کشتی‌گیر اعزامی به این رقابت‌ها داشته باشد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که کیلیان امباپه می‌تواند نمایش بسیار بهتری داشته باشد.
حال اصرار بر تمدید قرارداد کارلوس آن‌هم با توجه به فرصت‌های زیادی که این مربی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران از دست داده، از آن نکاتی است که نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد. به عبارتی در این برهه اگر کسی یا نهادی بخواهد همچنان در پی تمدید قرارداد این مربی باشد، حتی برای چند ماه، بعید است دلسوز فوتبال باشد و احتمالا موضوعی دیگر غیر از فوتبال را در اولویت قرار داده است
گری نویل، مدافع سابق تیم ملی انگلیس، مدعی است که داوید دخیا می‌توانست عملکرد بهتری از اونای سیمون داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
کی‌ران تریپیر در فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن نیوکاسل داشته و از بهترین گزینه های دفاع راست برای تیم ملی انگلستان می باشد.
سرمربی تیم کاراته جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط این تیم، گفت: بعد از دو دوره غیبت در مسابقات جهانی، خیلی امیدوارم این تیم در قونیه بهترین عملکرد را داشته باشد.
سرمربی تیم کاراته جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط این تیم، گفت: بعد از دو دوره غیبت در مسابقات جهانی، خیلی امیدوارم این تیم در قونیه بهترین عملکرد را داشته باشد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فوتبال ایران لیاقت این را دارد که زمین‌های مناسبی داشته باشد و فدراسیون فوتبال باید یک دپارتمان برای زمین داشته باشد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فوتبال ایران لیاقت این را دارد که زمین‌های مناسبی داشته باشد و فدراسیون فوتبال باید یک دپارتمان برای زمین داشته باشد.
مدیر تیم های ملی فدراسیون وزنه برداری گفت: هر مربی دوست دارد که بهترین‌ها را در تیم خود داشته باشد و البته که تیم ملی جای بهترین هاست.
هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند تا تیم ملی در جام جهانی عملکرد بهتری داشته باشد اما باید از همین امروز مشخص شود چه کسی مسئولیت نتایج تیم ملی را برعهده می‌گیرد؟
نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای جهانی گفت: مطمئن باشید بهترین کشتی‌هایم را در رقابت‌های جهانی صربستان می‌گیرم تا با دست پر به ایران بازگردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ